Ağustos 08, 2018

Yarım, Her Şey Gibi

ala, yerim dardır
kabullendim çözüm aramak boşunadır kanmışlığımıza
ama andımdır
bu susamışlığımızın hesabını sormak
nabzımın sesinin benden önce ulaştığı iskelede
ıslak alnımın arzusu dudakların
bu kokuyu tenimden silmeye çokça sular yetmedi
taşıdım su
daldım deniz yetmedi
boğuluyorum
inanmazsan gel bak siyahtır kanım
tenim ellerimi doğurmak istiyor yeni baştan
parmaklarım ve tırnaklarım
saçlarım ve yıprandıklarım
yollarım ve kırıklarım
nereye gittiğinin ne önemi var şiirin
benden geldiği bellidir ne olsa
ne olsa adımız sanımız mühim değildir
bu ölüler coğrafyasında
sanki hardal rengi bir kazak giysem
hiç mutsuz görünmezdi gözlerim
atılan ilmeklerin sanki
mutluluk gibi birkaç duyguyla alakası vardı
ayaklarım çıplak
kalbim kadar
kalbim de işte
üşür ayaklarım kadar
ne yazık
bir yangından medet dileniyorum
arlanacağım da yok bu ateşten
bulunacağım da yok bu kuytuda
ala



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şey söylemek istiyorum