Eylül 26, 2017

Anne Bak Bana Ne Olmuş

Belediye
ışıkları söndürmeden hemen önce
düşünüyorum bunu

ve
artık uykusuna çekildiğinde herkes
umut rengine boyuyorum şehri
uykumdan vazgeçerek
bilmediğiniz bir Galaksi'de
imkansızlık şarkıları söylüyorum
canım öyle istedi diye sırf
hayatlardan gidiyorum
kendi kanımı içiyorum biraz
biraz da kusmak olsun diye

sarhoşluğa veriyorum
aklımı
konuşmak olsun diye tutturulmuş
bir şiir
yaşamak olsun diye
tutturulmuş olmak hayatın
orasına burasına
yoğun bir tadilatta terk ediyorum
ruhumu
dönünce bir şey bulmam sanıyorum
yarı yolda bırakmayı huy kapmış diye ruhum
Gezegen buluyorum
tadilata kapatılan kalbimden Gezegen doğuruyorum
bundan böyle
saymam diyorum
sayarsam kayan yıldızları
hiçbir göktaşı
teğet geçmesin beni
anne
ben büyüyüp,arabesk bir şarkı olurum belki



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şey söylemek istiyorum